שדרוג אינטרנט אקספלורר 7

חייגו עכשיו:

1800-800-377

עדכוני RSS   מאגר המידע » אינטרנט טוב יותר » שדרוג אינטרנט אקספלורר 7

עודכן לאחרונה ביום ראשון 30 בינואר 2011 שעה 01:49:19

למה חשוב לעדכן דפדפן מיושן?

 

אבטחה

דפדפנים מיושנים הם בראש ובראשונה פירצת אבטחה בשולחן העבודה שלך. כאשר ההקארים מוצאים את הפירצה צוות הפיתוח של הדפדפן מוציא עדכון אבטחה.

עדכון הדפדפן צריך להיות עניין שבשגרה וזה צריך להיות חשוב לכם. בעידן הדיגיטלי פרטיות המידע היא דבר חשוב ביותר.

כל קליק שלכם נצפה, מתועד ומנותח על ידי עשרות זוגות עיניים. יכול להיות מצב שבו תהיו מחוברים לאתר בחיבור מוצפן ולמרות זאת המידע שלכם לא יהיה מאובטח מהסיבה שיש בדפדפן פירצה שמאפשרת לצפות במידע.

 

תאימות דפדפנים

אינטרנט אקספלורר 7 נחשב דפדפן מיושן ואינו תומך בתקנים של אירגון האינטרנט העולמי (W3C) שהוא גוף שקובע את הצורה והפקודות שבהן ניתן להשתמש בדף אינטרנט. רוב הדפדפנים כיום עובדים על פי תקן זה וביניהם תוכלו למצוא את פיירפוקס, כרום, אופרה, ספארי ואקספלורר 8.

קוד אתר שבנוי על פי תקן אחיד מאפשר לבונה האתר לקבוע איך יראה האתר בדיוק והתוצאה תהיה זהה בכל הדפדפנים שתומכים בתקן. מלבד זאת, ישנם גולשים רבים (כ 20%) עם בעיות נגישות כאלו או אחרות ותקן של קוד אחיד מאפשר להם להשתמש בעזרים מיוחדים על מנת לגשת לתכנים שבאתר.

 

 

אין פה בכלל שאלה של אם ומה, אם הדפדפן שלכם לא מעודכן אז הגיע הזמן לשדרג אותו ואם אתם בעלי אתרים או בוני אתרים תזכרו שהפעולות שלכם מעצבות את פני האינטרנט בישראל.

פרוייקט זה בזהה לקודמו, שדרוג אינטרנט אקספלורר 6 שם לעצמו למטרה לאפשר לכל אחד ללא צורך בידע תכנותי אפשרות להתריע בפני הגולשים באתר שלו אם הם משתמשים בדפדפן מיושן.

דף הפרוייקט בעברית לשדרוג אקספלורר 7