אחסון אתרים בישראל

חייגו עכשיו:

1800-800-377

עדכוני RSS   אחסון אתרים בישראל

עודכן לאחרונה ביום ראשון 8 בינואר 2017 שעה 11:53:27

 

כשבוחרים חברת אחסון צריך לקחת בחשבון כמה דברים כמו שירות הלקוחות והתמיכה, קהל היעד, כמות הגולשים הצפויה ומנועי חיפוש.

 

לפי דעת הרוב שירות הלקוחות והתמיכה של חברות בחו"ל יכול להיות מסורבל, מייאש ושאינו מביא לתוצאות. לרוב גם השפה היא זרה ואז זה הופך לקשה הרבה יותר. לעומת זאת חברת אחסון בישראל שמספקת מענה טלפוני איכותי ושירות תמיכה מקצועי יכולה לחסוך המון זמן על ידי שיחת טלפון קצרה או מייל ומה יותר טוב כאשר מדברים בשפה שלך.

 

קהל היעד יקבע את המיקום הגאוגרפי של שרת האחסון שבו יתארח האתר. לדוגמא אם קהל היעד של האתר הוא גולשים מישראל אז העדיפות היא לבחור בחברת אחסון אתרים בישראל על מנת שהגולשים יקבלו את הביצועים המקסימאלים בגישה לאתר.

 

כמות הגולשים הצפויה לאתר תקבע את סוג האחסון שבו יתארח האתר. לדוגמא אם מדובר באתר חדש וצפי הגולשים באתר הוא בין 500 ל 1000 ביום ובו זמנית בין 50 ל 150 אפשר להסתפק בחבילת אחסון שיתופית ועדיין לספק ביצועים טובים ומענה לכל הגולשים באתר. אם הכמות היא כפולה או יותר, מומלץ לארח את האתר בשרת וירטואלי פרטי עם משאבים ייעודיים ורוחב פס גדול יותר כדי לאפשר ביצועים ומענה לכל הפעולות המתרחשות באתר.

 

אחד מהפרמטרים החשובים לאתר שמקודם במנועי חיפוש הוא שיפור זמני התגובה של האתר. המדידה היא זמן טעינת האתר ביחס למידע המוצג. החשיבות של פרמטר זה נלקחת בחשבון גם על ידי חברות אחסון אתרים איכותיות ששומרות על חלוקת המשאבים בין הלקוחות בשרתים השיתופייםמחשוב ענן וכמובן רמת ביצועי הרשת.

 

אם לדוגמא בחרנו בחברת אחסון טובה שעונה על הפרמטר של המיקום הגאוגרפי וזמני טעינת דפים מהירה, בחרנו את סוג האחסון המתאים שייתן מענה לדרישות האתר, אך קוד האתר בנוי בצורה שזוללת משאבים מהשרת ללא צורך ממשי אז לא משנה באיזה חברת אחסון או באיזה שרת ירוץ האתר זמני הטעינה יהיו גבוהים מהרגיל. ברוב המקרים אפשר לבצע את אותה הפעולהות בצד השרת בדרך תקינהפשוטה יותר וכך לתת ליותר גולשים מענה איכותי ולהשתמש בהרבה פחות משאבים.

 

העלות של אחסון אתרים בישראל שונה בהרבה מהעלות של אחסון אתרים בחו"ל מכוון שעלויות חוות שרתים, ציוד (שרתים,ציודי רשת...), כח אדם מקצועי עולה הרבה יותר בישראל ולחברת אחסון אתרים מקצועית, איכותית ושזמינה ללקוחות באופן סדיר יש עליות בהתאם. גם ברמה העסקית אין שום סיבה שחברת אחסון אתרים לא תרצה להשוות מחירים מול מתחרים בחו"ל או בישראל מבלי לפגוע באיכות המוצר שלה ושהמוצר איכותי ובמחיר סביר האתר יספק לגולשים שלך את החווית הגלישה המקסימאלית.

 

לסיכום, הלב של כל אתר אינטרנט הוא השרת שבו הוא מאוחסן, כי מה שחשוב הוא מה שנמצא מתחת למכסה מנוע וכמובן שחיסכון בעלויות שווה התיעלות כלכלית, אך אל תתשפרו על איכות המוצר גם אם מדובר בעוד כמה שקלים.