למה חשוב אחסון מתקדם?

חייגו עכשיו:

1800-800-377

עדכוני RSS   למה חשוב אחסון מתקדם?

עודכן לאחרונה ביום רביעי 26 ביוני 2013 שעה 10:42:09

 

 

יש מגוון רחב של אפשרויות בתחום אחסון האתרים – החל מרמות שונות של טכנולוגיה דרך הבדלים באופי השירות וכל זה בטווח מחירים רחב. עם זאת, חשוב מאוד לדעת שפתרונות בסיסיים ומוגבלים, גם אם במחיר אטרקטיבי, עלולים לגבות מחיר יקר.

 


אחסון מתקדם מבטיח לכם ביצועים מעולים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 52 שבועות בשנה, כולל מענה מהיר ומקצועי לכל בעיה שעלולה להתעורר. פתרונות אחסון מתקדמים הנשענים על תשתית פיזית ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם ניהול חכם של השרתים, כך שכל האתרים המאוחסנים בהם ייהנו מביצועים אופטימאליים, מעניקים יתרון חשוב: זמן טעינה מהיר במיוחד, פרמטר התורם הן לחוויית גלישה מוצלחת הרבה יותר והן לשיפור הדירוג של האתרים בגוגל.

 


בנוסף, מעניק אחסון מקצועי שלווה חיונית. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל המידע שנמצא באתר זוכה לאבטחה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, באמצעות פרוטוקולים מחמירים, וכן שכל מסדי הנתונים בהם אתם משתמשים מגובים באופן שוטף וניתנים לשחזור מלא בכל רגע – ובקלות.

 


יתרון נוסף של פתרונות אחסון מתקדמים הוא ממשק נוח ואפקטיבי, המאפשר לעדכן את האתר במהירות ובפשטות, ולנהל בסיסי נתונים וחשבונות דוא"ל בקלות וביעילות.

 


אחסון מתקדם – כי המידע והתדמית שלכם חשובים מכדי לקחת סיכון.