אחסון אתרים וורדפרס

חייגו עכשיו:

1800-800-377

עדכוני RSS   וורדפרס מערכת ניהול תוכן - בנה אתר בעצמך

עודכן לאחרונה ביום שני 24 ביוני 2013 שעה 19:54:25

 

אחסון אתרים עם וורדפרס מערכת ניהול תוכן

לוגו וורדפרס

וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח מבוססת PHP/Mysql. המטרה הראשונה בתחילת הדרך בשנת 2003 היתה מערכת בלוג אישית וכך גם המבנה של התכנים ואפשרויות המערכת.

 

לקראת שנת 2009 זכתה וורדפרס בשלל פרסים ותשבחות על כך שהפכה למערכת ניהול תוכן לכל דבר וכך נכנסה לשלישיית הנפוצות ביותר וורדפרס, ג'ומלה ודרופל.

 

כבר אז הגיעה וורדפרס לרמת שימוש של מאות מיליוני אתרים ברחבי העולם אשר משתמשים במערכת ומתוכם מאות מהאתרים הגדולים בעולם.

 

היום לאחר שקהילת מפתחי וורדפרס הפכה למעצמה וכך גם המערכת שמכילה אלפי תוספות שונות להעשרת יכולות המערכת ולהצגת תכנים באתר וכך גם תבניות העיצוב הגיעו לרמות גבוהות שכבר יצאו מהשבלונה של הבלוג.

 

להבדיל משאר המערכות כיום, בתוך ממשק הניהול של וורדפרס יש כבר את כל ספריות התוספות והעיצובים, כך שבשביל להתקין תוסף או עיצוב חדש אין צורך לחפש באינטרנט, להוריד את הקובץ למחשב, להעלות את הקובץ לשרת ולהתקין. פשוט צריך להתחבר לממשק הניהול לחפש את מה שרוצים, להקליק התקן ואחר כך הפעל וזה רץ. כמובן שנדרשות הגדרות להתאמה אישית אבל זה כבר שלב שנדבר עליו במדריך.

 

היתרון הגדול של וורדפרס היא הצורה שבה האתר מקודם במנועי חיפוש SEO באופן אוטומאטי, כך שגם לא צריך להיות מקדם אתרים עם וורדפרס זה קורה לבד, כמובן שהכל תלוי באיכות התכנים שלכם. מה עוד שגם אפשר ליצור כתובות ידידותיות למנועי חיפוש SEF ללא התקנת רכיב נוסף אלה שינוי קל בהגדרות.

 

התוצאה היא שכל אחד עם חוש זרימה בממשק ניהול מבוסס אתר אינטרנט (בדיוק כמו לנהל את פרופיל הפייסבוק) יכול לבנות אתר אינטרנט בקליק ללא נסיון בבניית אתרים יחד עם זאת אפשר גם לבצע התקנה של וורדפרס בעברית בקליק על ידי ממשק ה Installatron או ממשק אחר להתקנת סקריפטים שבדרך כלל מסופק על ידי חברת האחסון שלכם ואז בתוך 15 דקות לכל היותר יש לכם אתר תדמיתי + מערכת ניהול תכנים + תוספות ועיצובים שונים ובכמה קליקים.

 

 

 

קישורים למידע נוסף