אחסון אתרים וקידום אתרים

חייגו עכשיו:

1800-800-377

עדכוני RSS   מאגר המידע » אחסון אתרים בישראל » אחסון אתרים וקידום אתרים

עודכן לאחרונה ביום שני 29 באוגוסט 2011 שעה 21:56:09

מנועי חיפושכשהוקמו מנועי החיפוש לראשונה נולד מקצוע חדש שנקרא "מקדם אתרים" "איש SEO"... וכך נולדה לה תעשיה שלמה של המרדף אחרי הגולשים באינטרנט.

 

תורת קידום האתרים מבוססת בעיקר על הקווים המנחים של מנועי החיפוש ותאוריות של אנשי מקצוע בתחום שחלק מהעבודה שלהם היא גם ללמוד לזהות התנהגויות של מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, יאהו, בינג... כל מקדם אתרים נוהג בשיטות שלו ומבצע פעולות על פי שיקול דעתו בלבד ולכן יש לבחור באיש מקצוע בעל נסיון ותוצאות שמחזיקות לזמן ארוך. חשוב שהשיטות שבהם ישתמש המקדם שלכם לא יעברו על כללי מנועי החיפוש.

 

הסיבה לכך שהרבה אתרים שנראים מעולה ועם תוכן טוב לא נמצאים במיקום גבוה במנועי החיפוש היא כי שבנסיון לקדם את האתר פעלו בשיטות לא מקובלות וספאמיות וגרמו לענישת האתר על ידי פגיעה בדירוגו ואף להוצאתו מתוצאות החיפוש לצמיתות.

 

כיום מנועי החיפוש נמצאים במלחמה על הגולשים ושם המשחק הוא רלוונטיות.

גוגל, יאהו ובינג משפרים בכל יום את יכולת מנוע החיפוש שלהם לזהות התנהגויות גולשים ומקדמי אתרים, על מנת לספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר לחיפוש שמבצע הגולש. בהתאם משתנה האופן שבו מאונדקסים מיליוני אתרים בעולם.

 

 

מה הקשר של אחסון אתרים?

אחד הפרמטרים שעליו שמים דגש מנועי החיפוש לאחרונה הוא זמן טעינת הדף (האתר) ופרמטר זה יכול לקבוע את המיקום של האתר שלכם במנועי החיפוש. לכן יש חשובות מאוד גדולה לאיפה מתארח האתר שלכם.

 

אחריות חברת האחסון:

חברת האחסון של האתר חייבת לספק רוחב פס מתאים ולשמור על איזון בעומסים גם ברמת חומרה (מעבדים וזיכרון). כך כשאתר נטען משרת לשרת יש יכולת לספק את התגובה הטובה ביותר לגולשים בו.

 

אחריות מקדם האתר:

כמובן שכל אתר אינטרנט חייב לעבור אופטימיזציה למנועי חיפוש ולגולשים שזה אומר קוד תקני, צמצום פעולות הקוד בצד השרת ובצד הלקוח, צמצום תמונות למינימום KB האפשרי וכמובן, תוכן מתעדכן עשיר ואיכותי.

 

שני מרכיבים אלו הם הנוסחה הראשונית לאתר אינטרנט מצליח.